Wygodne zakupy do pracy

Proste zaopatrzenie dla home office oraz małych i dużych firm.

Ponad 13 000 produktów
​niezbędnych do pracy.

Dostawa w 24h
​w całej polsce.

Pomocni doradcy
​dostępni natychmiast.

Kim jesteśmy?

Jesteśmy polską firmą, która od blisko 30 lat kompleksowo zaopatruje firmy z całej Polski we wszystkie produkty potrzebne do działania biznesu. ‌W ofix robimy wszystko, by nasi Klienci byli zadowoleni i mogli skupić się na tym, co najważniejsze – na swojej pracy. ‌Pracujemy dla dużych, średnich i mniejszych firm, a także dla klientów indywidualnych, elastycznie dopasowując naszą ofertę do potrzeb Klienta. 

Od lat notujemy dodatnią dynamikę wzrostu. Stawiamy na rozwój i stabilność. Zatrudniamy ponad 100 pracowników w większości zaangażowanych w bezpośrednią współpracę z naszymi klientami. Konsekwentnie stawiamy na jakość i doświadczenie 


‌Obsługujemy ponad 14 000 Klientów miesięcznie. 
Wśród nich jest ponad 200 polskich i międzynarodowych korporacji. Codziennie realizujemy 1000 zamówień, oraz odpowiadamy na 2 000 wiadomości od naszych Klientów. 94% zgłoszeń rozwiązujemy tego samego dnia.

Nasi klienci

​Certyfikaty i wyróżnienia

Złoty Partner Hewlett-Packard

Oficjalny dystrybutor Citizen

Certyfikat odpowiedzialnego przedsiębiorcy

Diamenty miesięcznika Forbes 2021

e-gazela Biznesu 2019